Deklaracja dostępności to oficjalny dokument, w którym podmiot publiczny informuje o dostępności swojej strony internetowej lub aplikacji mobilnej. Deklaracja ta zawiera informacje o zgodności witryny z wymaganiami ustawy o dostępności cyfrowej oraz o stosowanych narzędziach i rozwiązaniach technicznych, które mają na celu ułatwienie dostępu do informacji dla osób z niepełnosprawnościami. W ten sposób podmiot publiczny informuje o swoich działaniach na rzecz zapewnienia dostępności i ułatwienia korzystania z serwisu dla wszystkich użytkowników, niezależnie od ich indywidualnych potrzeb.
Zobowiązujemy się do zapewnienia dostępności naszej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez OpenAir – Paweł Wyszomirski.
Data publikacji: 29 marca 2023 r.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: n/d
Stan dostępności cyfrowej
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne elementy i treści
- W części filmów nie ma napisów dla osób niesłyszących i głuchych.
Skróty klawiaturowe
Na tej stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Na tej stronie internetowej są problemy, które wynikają z niespełnienia wymogów dostępności cyfrowej? Zgłoś to do kontakt@mikrozadania.pl lub telefonicznie +32 265 14 42.
W zgłoszeniu podaj:
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- swoje imię i nazwisko,
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
- Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, z Twojego zgłoszeniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Jeżeli nasze działania nie będą dla Ciebie zadowalające, możesz zgłosić skargę na nasze działania związane z dostępnością cyfrową do Rzecznika Praw Obywatelskich.